Just me and my imagination… (2)

Standard

Încep să ajung la concluzia că sunt mai anormală decât credeam…

Dacă ieri eram destul de revoltată datorită visului ciudat pe care l-am avut, astăzi nu ştiu nici ce să mai cred. Mai ţineţi minte că ieri am zis că sunt curioasă ce-o să mai visez azi? Ei bine, curiozitatea mi s-a adeverit şi iar am visat ciudat! Despre ce? O să vă povestesc în următoarele rânduri…

Se făcea că eram din nou la şcoală(lucru care începe să mă enerveze de altfel, dovadă clară că şcoala nu ne mănâncă doar zilele, ci şi nopţile). Cică se organiza un schimb de experienţe cu alte şcoli, iar noi aveam ocazia să ne alegem liceul la care vrem să mergem. Eu vroiam să merg la un anumit liceu(nu mai reţin care), însă întâmplarea a făcut ca locurile pentru respectivul liceu să fie toate ocupate, iar eu atunci am optat pentru un liceu de arte. Când elevii de la liceul de arte au venit la noi la şcoală, şcoala parcă nu mai era ea. Semana cu un fel de vilă sau castel dărăpănat, pe cale să se prăbuşească, iar podeaua din clasa noatră era practic… inexistentă!

Când a venit timpul ca „artiştii” să plece, nu aveau un autobuz normal, ci mai degrabă semăna cu un trenuleţ din parcurile de distracţii. Culmea e că printre ei, se afla şi vară-mea(care este la acelaşi liceu ca şi mine). Încă un lucru care mi se pare extrem de ciudat este faptul că înainte să-mi iau rămas bun, am fost la un fel de tarabă. Ştiţi voi, genul ăla de tarabe de le vedeţi pretutindeni când este vorba de vreun eveniment sau la mare. Ei bine, de la taraba respectivă eu mi-am cumpărat o pisică, realizată din lână neagră, de agăţat la telefon. Ţin minte şi cât am dat pe ea: 1,5 lei. Să nu uit să precizez că la respectiva tarabă mai erau o găină şi un câine, confecţionaţi din aceeaşi lână neagră.

Deci dragii mei, voi ce părere aveţi? Încep eu oare să-mi pierd minţile? :)) Mie-mi place să cred că nu.😀 Dacă tot am avut ca lecţie la psihologie creativitatea, măcar să mi-o folosesc pe a mea!

2 responses »

    • Am corectat. :)) Pana si geniile mai gresesc. :”> Cu partea a 3-a cam greu deocamdata pentru ca nu-mi amintesc ce-am visat aseara.😐 Insa te asigur ca era ceva ciudat. :))

Lasă un răspuns

