Just me and my imagination…

Standard

Din ciclul „viselor pe care nu le înţeleg nici să-mi dai în cap”

Cine nu urăşte trezitul de dimineaţă? Să vină un om să-mi spună că partea lui preferată din zi este să se trezească dimineaţa, şi o să-i ridic statuie! Eu fac parte din categoria oamenilor fără statui, probabil nici locul pentru ea nu-l am, pentru că DETEST trezitul de dimineaţă. Şi să vă zic cum s-a făcut că în dimineaţa acestei superbe zile de luni, 15 martie, m-am trezit eu la 07:40…

Se făcea că eram la şcoală(culmea, mai visez şi că sunt în şcoală) şi aveam oră de engleză. Însă diriga nu era la şcoală, iar grupa noastră făcea cu o profesoară pe care nici n-am văzut-o bine, şi nici nu o cunosc. Eu am propus să mergem să facem engleză cu grupa cealaltă, însă până la urmă am rămas cu tanti. Se sună, găsesc eu cu greu clasa(era pe un hol mai mic la etajul 1), şi nu trec nici 10 minute că intră proful de sport şi ne „dă” afară. Motivul: era clasa dânsului şi avea nu ştiu ce treburi de rezolvat cu clasa a 12-a(note, medii, absenţe, de-astea). Nu uitaţi că este vorba de un vis aici! Aşa că ne adunăm noi catrafusele, ieşim din clasă şi ne îndreptăm spre ieşirea din spate a şcolii. Acolo pe trepţi erau adunate mai multe fete şi se uitau insistent la un tip care aranja florile. Ştiţi cine era acel tip? Îl chema George, avea look-ul acela specific de indie rocker(păr lung, ceva barbă şi mustaţă, însă super drăguţ). Îl văd şi îl recunosc ca fiind iubitul Iuliei, colega şi prietena mea(culmea că ea nu are prieten, în fine!). Strig la el: „George!”. El îşi ridică privirea, uitându-se la mine foarte speriat, ca pe un miel pe care îl duci la sacrificat. Fug până la el cu pretextul să-i zic ceva despre Iulia, şi ce credeţi că face prostanul? O ia la fugă, cu o viteză peste limita admisă(pe şosea!), de parcă s-ar fi apropiat Moartea cu coasa spre el.

Morala: habar n-am care e! Poate doar un sfat pentru potenţialii iubiţi ai Iuliei. Băieţi, dăcă cumva vă place Iulia, nu fugiţi de prietenii ei. Nu vor nici să vă mănânce, nici să vă omoare, nici să vă ia sufletul să-l dupa în iad. De asemenea, încercaţi să nu vă alegeţi ca meserie de viitor cea de agricultor sau grădinar, nu de alta dar vreau să cred că Iulia poate mai bine de atât. Şi dacă tot aveţi preocupări în acest domeniu, vă recomand profesia de arhitect peisagist. Se plăteşte mult mai bine.

Şi dacă tot am ajuns la subiectul „vise ciudate”, joi noapte iar am visat ceva ciudat. Cică eram cu tata într-un pet shop, cu Freddie al meu. Şi când am ieşit de acolo, îl aveam pe Freddie, mai aveam un rottweiler pe nume Miro şi un peruş albastru într-o colivie. Chiar sunt curioasă ce-o să mai visez în seara asta…

2 responses »

Lasă un răspuns

