Interesting top!

Standard

Eu sunt o mare utilizatoare de Last.fm, dacă sunteţi şi voi daţi-mi add! User: DamnedDee . În dimineaţa asta am găsit un widget destul de interesant, precum multe altele de pe Last.fm. Ei bine, această minune îmi arată câte minute din viaţa mea preţioasă am ascultat anumite trupe(preferate desigur). A fost un şoc pot să zic când am văzut câte sunt la Sonata Arctica(top list), adică aproape 100 de ore dacă stai să faci calculul. I love these guys!❤ :))

DamnedDee's Profile Page

One response »

Lasă un răspuns

