Ce fel de animal de companie eşti tu?

Standard

Tocmai mi-am făcut acest quiz pe Kudika, şi iată ce a ieşit! Exact ceea ce-mi doream să-mi iese, adică animalul meu preferat!

„Catel

Esti vesela, prietenoasa si parca privesti lumea printr-o pereche de ochelari cu lentile roz. Asta pentru ca animalul din sufletul tau e un catelus optimist ce cauta distractie, prieteni si, nu in ultimul rand, multa iubire si afectiune. Prin urmare esti intotdeauna inconjurata de oameni. Singuratatea te deprima deoarece iti taie principal sursa de energie, contactul uman.

Cum curiozitatea e o trasatura importanta a ta iti place sa iti bagi nasucul peste tot, chiar si in lucrurile care nu au nici o treaba cu tine. Din pacate, iti poti pierde interesul pentru un anume lucru la fel de repede daca nu apare ceva nou.

Ca orice catelus care se respecta, loialitatea si afectiunea sunt trasaturi majore ale personalitatii tale. Legi prietenii pe viata iar intr-o relatie iubesti cu fiecare particica din tine pentru totdeauna. Chiar si atunci cand o relatie se intampla sa nu mearga tot mai pastrezi afectiune pentru barbatul care a fost langa tine.”

Vouă ce v-a ieşit?😀

Lasă un răspuns

