8 Martie

Standard

Iniţial, acesta s-ar fi vrut a fi un post pompos, plin de expresii frumoase şi metafore, însă ceea ce nu-mi place mie este linguşeala şi pierderea de timp. Cu toţii ştim ce zi importantă este azi. şi anume 8 Martie. De ce am scris martie cu M mare? Pentru că este o dată importantă, şi nu numai pentru mine, ci şi pentru mulţi dintre noi.

Această zi specială ne face să ne dăm seama cât de importnantă este mama, că, chiar şi atunci când ne enervează pentru că ne tot bate la cap cu diferite chestii sau că ni se pare că nu ne înţelege, mama tot „mama” rămâne. Această femeie, simplă sau complicată, înţelegătoare sau cicălitoare, este cea care ne-a dat viaţă, iar niciun  dar din lumea întreagă nu va putea compensa acest lucru. Desigur, pentru mulţi nu pare cine ştie ce, însă gândiţi-vă la toate durerile pe care a trebuit să le infrunte, numai pentru a ne naşte sănătoşi, să creştem, să ne maturizăm, să devenim oameni pe care cei din jur să poată conta.

Astăzi, vreau să-i mulţumesc mamei mele, pentru tot ceea ce ea a făcut pentru mine, în aceşti 17 ani şi 2 luni şi pentru tot ce va continua să facă în continuare. Chiar dacă nu-ţi mulţumesc îndeajuns, vreau să ştii că-ţi sunt recunoscătoare şi că te iubesc. La mulţi ani mamă!

De asemenea, vreau să-i mulţumesc şi bunicii, această fiinţă blândă, bună la suflet, care m-a învăţat numai ce e bun pe lumea aceasta. M-a învăţat să am încredere, să fiu bună cu cei din jur pentru că bunătatea mi se va întoarce înzecit şi să nu mă dau niciodată bătută şi pe oriunde mă va purta viaţa, să las mereu loc de o vorbă bună! La mulţi ani şi ţie bunico!

La mulţi ani tuturor mămicilor din lumea întreagă!

Lasă un răspuns

