Vechi amintiri…

Standard

Nu vi s-a întâmplat niciodată să scrijeliţi ceva pe o hârtie şi să uitaţi pur şi simplu de ea? Probabil au fost doar cuvinte aruncate, probabil au fost gândurile voastre din acel moment, probabil… aţi simţit nevoia să mâzgâliţi o foaie. Nu mare ne e mirarea în momentul în care regăsim bucăţica aceea de hârtie, păstrată printre obiecte uitate, pierdută printre gânduri şi amintiri.

„Fii modest! E genul de orgoliu care displace cel mai puţin. Modestia stă bine oamenilor mari. A nu fi nimic şi a fi totuşi modest, e greu.”

Priveşte-o în negura anilor ce trec şi îţi va aduce aminte de clipele petrecute împreună, chiar dacă am fost împreună primii ani de liceu.

Un gând bun în amintirea prieteniei noatre.”

Cuvinte scrie într-un carneţel, care i-a aparţinut mătuşii mele în liceu. E interesant cum soarta face cum face, şi te trimite înapoi în trecut, fie al tău, fie a altcuiva. Şi astfel de lucruri mă fac şi pe mine să mă gândesc la viitor, la momentul în care AZI va deveni IERI, la modul în care s-ar putea să privesc lucrurile atunci, prin ochii unui EU matur, care priveşte cu nostalgie spre perioada liceului şi a adolescenţei în special.

De aceea mi-am propus să încerc să profit cât de mult pot de această minunată fază a vieţii mele, în care voi încerca să mă descopăr şi să-i descopăr pe ceilalţi, să leg prietenii care să dureze o viaţă, să mă implic în lucrurile care mă preocupă.

Lasă un răspuns

