WikiDeea

Standard

Preiau acum modelul Anei, şi mă apuc să răspund căutătorilor de pe Google, care au ajuns la blog-ul meu. Din pură curiozitate m-am uitat să văd termenii motorului de căutare aka ce scrie omu de rând, utilizator de Internet, când îl interesează diferite chestiuni. Şi uite aşa am dat de…

ce ocean e in marea britanie

Uhm, ce aş putea eu să-i zic lu’ ăsta? Om bun, generos, la pungă gros(sau nu…), cum pana peştelui(vorba lu’ Andrada) să existe un ocean ÎN Marea Britanie? Tara asta, cât o fi ea de mare din punct de vedere economic, atât e de mică din punct de vedere teritorial. În fine, dar ca să fiu cât de cât pe subiect, îţi zic aşa: Marea Britanie e mărginită de Oceanul Atlantic în vest, Marea Nordului în est, iar de Franţa şi implicit de Europa continentală, e desparţită de strâmtoarea Dover/Callais. Şi ca să mă mai dau şi mare, vă zic că lucrurile astea le-am zis fără să mă documentez decât din WikiDeea adica mintea mea. :)) Şi da, I beat Wikipedia! (Andrada ştieeeee)

PS: Când mai aveţi nelămuriri în legătură cu multe alte chestii, întrebaţi-mă. WikiDeea vă stă la dispoziţie.

Lasă un răspuns

