… eu perfecţionistă?

Standard

Aţi simţit vreodată că v-aţi săturat de toţi şi toate şi că unicul lucru pe care îl vreţi este să fugiţi departe, cât mai departe…? Ei bine, aşa mă simt eu de câteva zile. Parcă mi-au explodat toate în faţă: fă aia, fă cealaltă, rezolvă aia, rezolvă cealaltă… . Cred că v-am mai zis că o să avem spectacol de Dragobete la şcoală. Clasa noastră organizează tot tărăboiul. O să iese super într-un final, sunt absolut sigură de lucrul acesta.

Însă eu ce pot face ca să mai respir un pic? Azi nu am fost o companie prea plăcută pentru nimeni. Abia am putut aştepta la doctor să-mi vină rândul, pentru că trebuia să ajung la repetiţii. Am devenit irascibilă, nervoasă, foarte enervantă. Chiar îmi pare rău că am zbierat pe mulţi azi.Ştiţi senzaţia aia când tăceţi şi înghiţiţi, până se umple paharul. Iar după ce pică ultima picătură, vine inundaţia. Exact aşa mă simt, ca o bombă cu ceas.

Probabil că stresul acesta s-a multiplicat pentru că sunt o perfecţionistă. Niciodată nu m-am gândit la mine astfel, însă de ce să mă învârt în jurul cozii? Când mă apuc să fac un anumit lucru, îmi formez o anumită imagine a ceea ce vreau să iasă în final. Chestia e că tind să cred ca nimeni nu e destul de calificat să reuşească să fac ceea ce eu îmi propun. Şi cred că e un defect ăsta… ar trebui să învaţ să am mai multă încredere în cei din jurul meu şi în aptitudinile lor. Însă cum fac să îndrept asta? Are careva vreo idee?

One response »

Lasă un răspuns

