Perle şi perluţe part 3

Standard

Dragii mei, ştiu că am rămas în urmă cu posturile pentru această categorie, însa a fost vacanţă şi nah, cam greu să colectezi perluţe în vacanţă. Acestea fiind spuse, să-i dăm bice! Sau mai bine nu, că bicele lasă urme urâte. Singurele urme care vreau să le văd, sunt acelea a unor zâmbete până la urechi! :))

Alex(coleg)
„Carpe Diem – ăsta-i de-ăla de spălat covoare?”(Trăieşte-ţi clipa)
Şi în replică Horaţiu(Russian) : „Mda, şi Cave Canem o fi mâncare pentru câini.”(Păzeşte-te de câine)

Profu de istorie
„Germania a fost stoarsă ca o lămâie.”
„…(nu mai ştiu ce pentru că nu eram atentă) Jung (care de fapt era Young)”
„Jur pe barba mea c-o să vă placă problema.”
„…îi bătu pe ruşi de-i uscă…”

Profu de fizică
„Una, două, TREI bucăţi pe două locuri. Unu să se mute.
Da nu suntem 3 bucăţi pe 2 locuri domn profesor. Nu vedeţi? 1, 2, 3 scaune!”

„Ieşi la tablă.(către mine)
Da de ce eu?
Pentru că tot dai din gură.
EU??? Nu e adevărat. Întotdeauna vă luaţi de mine.(o făceam pe victima)
Atunci ieşi tu.(către un coleg)
Nu ies.
De nu ieşi, îţi dau duoi!
Nu ies pentru că în spate cântă manele!”

Profa de biologie
„Coleg: Doamna profesoară?
Profa: Ce vrei de la viaţa mea?”

Asta e ca bonus, aşa. De fapt, e produsul plictiselii mele la ora de istorie. Şi nu am nimic cu japonezii, doar că proful vorbea despre ei şi nah. :))

Lasă un răspuns

