Încă un blog

Standard

M-am hotărât să-mi fac un blog numai pentru muzică. De ce? De mere. Ba nu, acum serios. Dacă ar fi să împart cu voi toate melodiile şi trupele care îmi plac, s-ar umple blogul ăsta. Aşa că, m-am gândit la un al doilea. Un blog „muzical” să-i zic aşa. Din păcate, am fost arât de ocupată în ultimul timp(teste, ascultat, şcoală în general), încât n-am mai reuşi să postez mai nimic. Nici aici, nici dincolo.

Deşi am zis că 0 să pun doar muzica preferată acolo, o să vă mai arăt şi pe aici din cand în când câte ceva, însă doar ceva ce este mai important. Sunteţi liberi să vă mai uitaţi şi dincolo, adresa este:http://beautyofmusic.wordpress.com/

PS:L-am făcut în limba engleză pe celălalt pentru că în acest mod va fi accesibil tuturor locuitorilor planetei. :))

PS2: Îmi cade capul pe tastatură de somn!

Lasă un răspuns

