Pe tine cum te cheamă? *funny*

Standard

Probabil ştiţi şi voi de „name generatoarele” de pe net. Mi se par destul de interesante, mai ales atunci când te plictiseşti. Cum a fost aseară pentru mine! Aşa că în diminneaţa aceasta frumoasă de 3 ianuarie, în care ninge şi plouă, o să vă împărtăşesc şi vouă noile mele porecle. Feel free to laugh! :))

Link aici

Ice Cream Flavour: Butter Pecan
Twilight Name: Bella Swan(Ok, asta numesc eu ironia sorţii pentru că NU m-am uitat la filmul ăsta, nici cartea nu am citit-o. So, I don’t really care.)
Eskimo Name: Palartok, menaing is quiet(ohoho, numai „quiet” nu sunt!)
Gangster Name: Marietta The Lips Genovese
Evil Name: Bos Dark-death
Swedish Name: Emma J�nsson(cred că ar trebui să fie Jonsson)
Welsh Name: Heulwen Lamma(Lamma… nu sunt emo! :)) )
Roman Name: Galena Rheseus
Viking Name: Svanhild
Irish Name: Brianna Smith
Penguin Name: Crazy Frosty-Nose
Brazilian Name: Marchi(să nu prind pe vreunu’ că-mi zice aşa!)
Polish Name: Jolanta Kwiatkowski(mai tare ar fi fost să pot să-l şi pronunţ)
Naughty Christmas Name: Sex Muffin(încep să mă speriu…)
Santa Claus Name: Kerstman-Netherlands(uuu, asta-mi place! :D)
Christmas Song: Silver Bells
Christmas Elf Name: Bijou Mistletoe
Royal Name: Countess Andreea the Understanding
Rock Band Name: Illicit Findings
French Name: Adele Girard(Oui oui mon amour, c’est moi!)
Halloween Character Name: Nosferatu the Vampire
Native American Name: Nitika, meaning angel of precious stones(oare de ce îmi aduce aminte de Mitică?!)
Mafia Name: Jimmy The Animal Costello(Don Corleone???)
Gideon Defoe Pirate Name: The Pirate who doesn’t like ham(but I do…!!!)
Spring Fairy Name: Blossom Moon-Beam
Princess Name: Andreea the Smiling, Princess of Rosarin(eu întotdeauna zâmbesc :D)
Redneck Name: Bobbie-Jean Otis
Superhero Name: The Radioactive Platypus(nu e tocmai Daredevil-ul la care mă aşteptam…)
Angel Name: Hael, the Angel of Kindness
Pirate Name: Captain Tartan Beard of the pirate ship Sissy Pants[=)))))))]
Roman God Name: Libintia, Goddess of Funerals(foarte ironic…)
Autumn Fairy Name: Badria Morning-frost
Halloween Ghost Name: Alastor the Flirty Ghost (So baby, wanna hang out? :>)
Italian Name: Viviana Mancini(Uuu, I like this one!)
Hippie Name: Paisley Rain
Japanese Name: Yukari Kujo
Cajun Name: Ernestine Bourgeois(nu ştiu ce înseamnă Cajun, însă numele sună… ok cred)
Goth Name: Essence
Vampire Name: Ariel Lestat
70s Name: Cloud Promise
Mexican Name: Leticia Perez(Hay caramba!)
Star Trek Name: Saavik, A Vulcan
Dragon Name: Amphiptere the Winged Serpent
Spanish Name: Maribel De Macedo(Ole! :D)
Gypsy Name: Aditi, meaning Free and Unbounded(not bad :D)
Greek Name: Tabitha Chondroyannos(cam greu de pronunţat…)
Aztec Name: Omixochitl
Pilgrim Name: Alice Tinker
Dutch Name: Hendrika Van Dansich
Latin Name: Valentina Benedict
Norse God Name: Eir, Goddess of Healing ;;)
Celtic Name: Genevieve Baine
Russian Name: Nataliya Sidorov
Scottish Name: Aileen Macfarlane
German Name: Ada von Drechsler
Egyptian God Name: Astarte, The Queen of Heaven
Witch Name: Zefira the Dancing Witch \:D/
Cute Name: Nookummoogliepums

3 responses »

Lasă un răspuns

