Începutul unui nou capitol

Standard

Şi un nou capitol tocmai a început în viaţa mea… Privind în urmă, la anul 2009, sunt multe lucuri pe care le regret însă au fost şi multe lucruri bune care mi s-au întâmplat. Cu toţii avem regretul că probabil nu am făcut destule sau dimpotrivă, ar fi trebuit să o luăm mai moale. Dar oare, nu este anul nou pretextul de care avem nevoie, pentru a o lua-o de la capăt, de a încerca să ne reparăm greşelile făcute?

Eu, ca oricare dintre voi, am multe speranţe şi vise pentru acest an, vise pe care vreau să le realizez şi care, ştiu că am puterea să fac asta. Am văzut un lucru foarte interesant în One Tree Hill, serialul de care sunt absolut obsedată. La începutul fiecărui an şcolar, Lucas şi Haley scriau câte o listă cu prezicerile lor pentru anul respectiv, iar când anul se termina, luau listele şi le citeau. În felul acesta, vedeau cât de mult s-au schimbat ei ca şi persoane şi de asemenea, vedeau dacă lucrurile care doreau să li se intâmple, s-au adeverit.

Cred că o să-mi fac şi eu o astfel de listă, un fel de „time-capsule” şi o să o deschid anul viitor, când voi fi mai matură şi cu siguranţă schimbată. Tot ce pot să sper, acum la început de an, este ca schimbarea mea să fie în bine şi să nu uit niciodată cine sunt şi lucrurile care sunt cu adevărat importante pentru mine. Nu, nu o să fac publică această listă aici pe blog, cel puţin nu anul acesta. În primul rând, acesta e rolul lor, de a rămâne secrete. Astfel de lucruri nu sunt promisiuni faţă de ceilalţi, ci faţă de tine însuţi.

Ce-ar fi să încercaţi şi voi? Mie personal mi se pare o idee frumoasă, o modalitate de a te redescoperi de tine însuţi, cel care erai acum un an. Astfel ai ocazia de a face şi o comparaţie, între cel/cea de acum şi cel/cea care o să devii. Aşa că, haideţi să începem chiar acum! Să începem să ne clădim caracterul şi sinele pas cu pas, punând în fiecare zi câte o cărămidă la palatul care, într-un final, vă reprezenta viaţa noastră. Şi, de ce nu, să încercăm să-l facem cât mai stabil şi grandios posibil, astfel încât să poată fi văzut de la distanţe enorme, iar cei care vor avea ocazia să intre în el, să rămână fără cuvinte, căci interiorul acelui palat va reprezenta interiorul nostru: SUFLETUL.

„Uită-te lung în oglindă şi aminteşte-ţi cum eşti astăzi, pentru că pe măsură ce timpul trece, se schimbă şi scenariul.” Robert M. Hensel

2 responses »

  1. Asta o sa fac si eu. E foarte buna ideea de time-capsule. Cred ca de la an la an am invata ceva despre noi. Asta mie-mi suna a evolutie. P.S. E sweet Sofia ta.

  2. nu e buna ideea …e prea buna!!! :)) ..toti ar trebui sa o faca..prea tare!!! doar e de la deea citire :)) ..si da! OTH e frumusel :))

Lasă un răspuns

