Cutia Pandorei

Standard

Nu am mai avut timp aproape deloc să mai scriu pe blog, nici măcar nu mi-am urat „La mulţi ani!” în mod oficial. Sau bine, poate am avut timp, însă nu am avut chef. Asta e mai grav. Interesant e că ideile vin atunci când nu ai timp să le pui în aplicare sau după ce trece momentul în care ai fi putut să faci asta. Gândiţi-vă la momentele în care rămâneţi fără cuvinte. După ce trec aceste momente, îţi trec prin minte milioane de idei şi fraze pe care le-ai fi putut zice, însă nu ai făcut-o. Şi apoi regretul acela imens… „De ce eu?!”. E groaznic când se întâmplă asta, vă zic eu. Şi nu o zic numai aşa, pentru că şi eu, ca oricare dintre voi, am trecut prin asta.
Am schimbat din nou tema blogului, dar cel mai probabil o s-o schimb iar. Mă plictisesc destul de repede din păcate. Gata cu vorbăria! De ce? Nu de mere, şi nici să mă simt bine. Gata pentru că nu mai am chef. Şi în plus, vreau să vă arăt nişte poze pe care le-am găsit uitate în telefon.😀

1) Poza e făcută în vară, înainte de a pleca în Spania. Eram la cumpărături cu mama şi soră-mea.
2)Porumbelul „salvat” de soră-mea. A stat la noi cam un an, apoi şi-a luat zborul…
3)Plictiseala de la ora de muzică.
4)Sofia mea când era bobocel.
5)Nero, câinele de ciobănesc german a lu’ unchi-mio
6)Şi în sfârşit ultima poză. Eram la bunici acum câţiva ani şi mă uitam la tv cu vară-mea. Era destul de târziu însă noi nu aveam somn, aşa că ne-am uitat pe Romantica. Din lipsă de activitate, nu de alta. Şi acum îl ţin minte pe tipu’ ăsta, Adrian parcă, cât de agitat era.

Lasă un răspuns

