Ajunul Ajunului Crăciunului

Standard

Cu cât de mult aş iubi Crăciunul şi această sărbătoare, cu atât de mult urăsc zilele de dinainte de Crăciun. Dacă aş putea, m-aş teleporta direct în seara de Ajun.

Deşi teoretic sunt în vacanţă, practic nu prea simt acest lucru. De când a început săptămâna, nu am văzut decât un singur lucru: CURĂŢENIE! Parcă tâmpesc! Nu vreau să mai aud de curăţenie un an întreg! Da ştiu, trebuie şi asta făcută. Dar dacă nu mai am chef ce se întâmplă?

Astăzi am împodobit bradul, m-am tuns, mi-am făcut curat în cameră şi am făcut şi ceva shopping. Harnică nu? Abia aştept ziua de mâine. După părerea mea, e cea mai frumoasă zi din an. Nu contează frigul, nu contează nici zăpada(acolo unde este), important e timpul petrecut cu familia şi prietenii. Nu mai contează nici curăţenia aia care te mănancă şi te gată(că tot am vorbit de ea). Abia aştept ziua de mâine!

Dar deocamdată, suntem doar în Ajunul Ajunului Crăciunului! :))

2 responses »

Lasă un răspuns

