Urăsc telefoanele fixe…

Standard

E duminică. Stau şi mănânc covrigei făcuţi de mama. Somebody stop me!!!!! Serios, îi termin în 5 minute. Deci se anunţă(cred) o zi plictisitoare. Dacă n-ar fi fost telefonul fix probabil aş fi prin rădăcini în scaunul ăsta. Urăsc telefonul fix ştiaţi? Dacă nu, aflaţi acum. Mi se pare că e inutil. Obiect decorativ. N-am mai vorbit cu cineva la telefonul fix de bunăvoie şi nesilită de nimeni de luni de zile. Şi când sună, nu mă mai duc să răspund pentru că ştiu bine că nu pe mine mă caută. Iar oamenii care sună pe fix îşi aleg cele mai nepotrivite momente. Nu ştiu cum reuşesc, or avea puteri speciale sau or fi apelat la mame omizi, tocmai să-mi deranjeze mie ziua şi să trebuiască să ma duc să le răspund.

Telefoanele fixe ar trebui desfiinţate. Vă zic eu. Sunt uneltele diavolului. Când vrei să manânci, sună fixu’. Când vrei să mergi la baie, sună fixu'(asta-i cea mai naşpa situaţie…). Când vrei să dormi(sau când dormi mai bine), sună fixu’. Da’ mai opriţi-vă oameni buni că şi telefonul fix ar vrea să se odihnească. Asta-mi aduce aminte de reclama aia la pate: „De ce se întinde pate`ul? O fi şi el obosit!”. Urât e când sună vecina aia surdă… Mama era odată să rămână fără voce când a vorbit cu dânsa la telefon. Probabil s-a auzit toată discuţia până în capătul străzii.

Gata! M-am plictisit. Mă bag să mă uit la One Tree Hill, însă nu înainte să vă arăt şi vouă o melodie pe care mi-a arătat-o Paul. Peace!

One response »

  1. zici bine cu telefoanele fixe…mai ales cand esti pe WC si suna fixu…”f*tuti fixu lu` soare” :))…mai si si utile din cateva puncte de vedere dar chiar inutile is😛

Lasă un răspuns

