Weekend

Standard

Ieri m-a întrebat un prieten cum mai stau cu viaţa sentimentală. Eu, i-am răspuns că nu am o părere prea bună despre băieţi în ultima vreme. Şi nu, nu generalizez(sau cel puţin nu vreau asta), însă majoritatea băieţilor pe care i-am întâlnit nu mi-au transmis nimic.
Adică, nu mi-au dovedit altceva decât că… sunt băieţi. Şi atât. Şi credeţi-mă că nu am nimic cu băieţii, pentru că de multe ori ei sunt muuult mai de treabă decât fetele şi chiar te poţi înţelege super cu un băiat.
E greu să trăieşti într-un oraş mic! În fine, nu o să las băieţii să-mi strice această superbă zi de vacanţă! Sunt atâtea lucruri de făcut încât să rămân blocată! E iarnă, e vacanţă, mai sunt 6 zile până la Crăciun, 8 zile până la ziua mea, 12 zile până la revelion, 15 zile până începe şcoala?! OK, cred că ar trebui să ma opresc aici! :))

Weekend plăcut everyone!!!😀

3 responses »

Lasă un răspuns

