Standard

Următorul post aş vrea să i-l dedic domului profesor Aldea Emil, fostul meu profesor de fizică, care din păcate s-a stins din viaţă în această dimineaţă. După câte am înţeles de la soră-mea, a fost internat la spital la Cluj pentru că avea pneumonie şi că a murit din cauza unui infarct.

El a fost printre puţinii profesori din şcoala generală de care mi-a fost dor la liceu şi de care o să-mi amintesc întotdeauna cu drag.  Parcă acum îţ văd intrând pe uşa clasei cu catalogul în mână. Avea şi un stil aparte de a preda. Dintre toate testele pe care le-am dat în 3 ani de zile, nu ne-a corectat niciunul. Probabil ne strica mediile dacă o făcea. Îmi amintesc şi acum cum ne scotea câte 3-4, uneori şi jumătate de clasă în faţă la răspuns, cu caietul şi carnetul. Avea o vorbă… „Giuseppe e morto, e morto definitivo.” Şi ne povestea de nepoţica lui cu atâta mândrie şi admiraţie, de-i sclipeau ochii de fiecare dată când aducea vorba de ea.

Nici acum nu-mi vine să cred că a murit… Mi-e imposibil să procesez această informaţie. Tot ce-mi mai rămâne să spun este „Dumnezeu să-l odihnească!”. E într-un loc mai bun acum, sunt sigură de asta…

3 responses »

  1. Am avut si eu sansa de al cunoaste pe Dl.Emil Aldea. Era tatal unei prietene si colege din facultate. Si eu si sotul meu suntem socati sa auzim de trecerea dansului in nefiinta. Era un om bun, cald cu o inima mare. Intotdeauna cand venea la Cluj cu sotia lui ca sa o viziteze pe fiica lor era o mare bucurie si pt alti studenti. Intotdeauna aduceau multe prajituri si alte bunatati pe care le imparteau la alti studenti printre care eram si eu cu sora mea.
    Dumnezeu sa il odihneasca. Sunt convinsa ca e intr-un loc bun, ca Dumnezeu il rasplateste pt bunatatea lui. Imi pare nespus de rau pt familia lui, pentru suferinta prin care trec. Rugaciunile mele sunt ca Dumnezeu o sa ii ajute sa treaca peste aceasta durere.
    Geta Bora

Lasă un răspuns

