Sofia mea

Standard

Astăzi Sophie a mea a făcut primul ei ou! Dar cine e Sophie aţi putea întreba. Să vă povestesc….😀
Totul a început într-o frumoasă zi de vacantă de vară, când am fost cu unchiu-mio la ţară, s-o ducem acasă pe tuşa. Când am ajuns la ea acasă, am descoperit un mic ghemotoc de puf într-o cutie, chiund de zor. Era un mic bobocel de raţă, pufos. Nu am putut rezista tentaţiei când l-am văzut aşa că l-am luat în mână, cu grijă să nu-l scap. Când m-a văzut tuşa aşa de entuziasmată, mi-a zis că pot să-l iau acasă, dacă vreau.

Şi uite aşa micuţul bobocel a ajuns în casa mea… A dormit cu mine în cameră în primă lună, şi a fost mai mult decât o dată când m-a trezit dimineaţa pentru că-i era foame sau pentru că nu mai avea apă. Odată, am adormit cu ea în pat şi abia dimineaţa am găsit-o lângă mine! După ce i-au crescut penele, mama a botezat-o Sofia şi aşa i-a rămas numele.

Şi iată că Sofia mea a crescut atât de mult încât… astăzi a făcut primul ei ou! M-a sunat soră-mea la şcoală să-mi zică, chiar înainte de ora de latină.

PS: nu o să o tăiem, contrat celor pe care aţi putea să credeţi. :))
PPS: postul e de ieri, numai azi am reuşit să-i dau „publică” :))

One response »

Lasă un răspuns

