De ce şi această categorie?

Standard

De ce? Simplu! Pentru că zi de zi profii şi colegii mei dragi scot câte-o perlă şi e păcat să nu fie notate „undeva”. So here it goes! :))

Profu’ de istorie-omu’ ăsta e izvor de perle(unele sunt şi de anul trecut)

„Ion fără de ţară s-a stabilit în Anglia.”
„I s-o tăiat macaroana.”
„Franţa nu aveau armată”
„monedă de hârtie”
„materia e stufoasă”
„Dai un leu dacă-ţi spun?”
„minte de muiere”
„Am citit 3 lucrări şi o trebuit să ies la o ţigare, şi m-am certat şi cu nevasta după aia.”
„restul e frunză verde”
„implantaţii în diferite zone”
„Consideri că te prigonesc?”
„adăugiri”
„gaze excitate”
„Taci mă dreacu din gură că nu am vreme!”(când i-a sunat telefonul în oră)
„cetiţi lecţiunea”
„…partea aia colorată în… ce drac de culoare-i asta?! maro, aşa…”
„m-am gripat”(când era răcit)
„bella, ia citeşte tu acolo”
„zi scumpi”
„bibiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii”(către o colegă)

Profa de latină către o colegă care şi-a uitat caietul acasă: „Eşti ca soldaţii care pleacă la luptă fără arme.”

Mai multe perle şi perluţe mâine, pentru că trebuie să-mi învăţ la latină(dau teză!). Wish me luck! :))

2 responses »

Lasă un răspuns

