Tu cât de manelist eşti?

Standard

Mai devreme mi-a dat vară-mea un link către un test, numit cică „Chestionar manelistic”. Nici nu ştiu de ce l-am făcut, probabil pentru că mă cam plictisesc sau ca să-mi confirme încă odată că n-am nicio treabă cu manelele. Oricum cine mă cunoaşte ştie! Aşa, deci am făcut chestionarul ăsta. Întrebările sunt naşpa, gramatica e, de fapt nu e, ce mai! Dacă vreţi să scoateţi şi voi manelistul din voi, faceţi-l!

Rezultat: „Conform standardelor actuale nu esti manelist.” Şi mi-a mai pus şi o poză cu Guţă, în care zice 7%. I mean, what the fuck?! Deci nu sunt manelistă, dar sunt manelistă 7%. This sucks! :))

Test aici.

2 responses »

Lasă un răspuns

