Efectul O-zone

Standard

Următorul video l-am primit printr-un mesaj pe Facebook de la o prietenă din Turcia. Nu ştiu dacă e de râs sau de plâns. Sincer. Eu cred că omul ăsta are probleme cu tărtăcuţa în adevăratul sens al cuvântului. Asta sau… e prost de-a dreptul. E interesant ce fac oamenii pentru faimă. Unii cântă, alţii dansează, uni… îşi sparg discuri de vinil în cap. Aaa da, nu cred că e român tipu’. Om avea noi specimene care mai de care, dar de-ăştia nu avem(încă!).

Click-uiţi aici pentru video!

Update! Cu ocazia asta mi-am adus aminte de Dr.K din India. Omul ăsta are mii de video-uri uploadate pe youtube, dar dintre toate care le-am văzut(doar câteva, doar nu-s nebună să mă uit la toate) urmatorul m-a terminat cu totul. Vă recomand să vă uitaţi şi la observaţiile făcute în timpul video-ului, sunt criminale! :))

Lasă un răspuns

