Iarnă

Standard

A venit iarna! Cel puţin aici pe blog fulguieşte. Azi dimineaţă am găsit extra-ul ăsta foarte mişto. Once again, WordPress rulează! Şi pe mess ninge. E un IMvironment foarte cute, Snowflakes. Numai în realitate nu ninge!

În fine,  deja am început să-mi decorez camera de sărbători, păcat însă că am rămas fără scotch! Întotdeauna se întâmpla aşa ştiţi? Fie că e vorba de un lucru de care ai nevoie şi s-a terminat chiar în acel moment, fie că ai nevoie de un lucru şi nu-l găseşti! Aaa da, şi dai de el abia după ce nu mai ai nevoie.

Încă ceva. Azi am găsit un wallpaper foarte interesant pe DeviantArt(de fapt mai multe, însă numai unul l-am folosit). Până şi Winamp-ul are beculeţe de Crăciun! It’s the little things that count! Vă las link-urile ca să vedeţi şi voi!

Wallpaper
Winamp Skin

Bonus 1: Hruşcă facts
Bonus 2:

2 responses »

Lasă un răspuns

