Tu ce-ai visat aseară?

Standard

Lipsa şcolii începe să facă ravagii. După ce că am dormit azi până la 13.30 am mai avut şi un vis ciudat. Şi nu numai eu… Uitaţi aici discuţie! :))

* Deea: vai ce`am visat aseara =))))))))
* Deea: ca erau o gramada de rude la noi
* Deea: da` dreq le stie
* Deea: ca nu i`am mai vazut pe aia in viata mea
* Deea: si majoritatea erau fete/femei
* Deea: numa un baiat era =))))
* Deea: si mno
* Deea: o venit vremea sa plece aia
* Deea: si atunci o iesit mariana nebuna
* Deea: si le`o zis ca are sa le dea ceva
* Deea: =))))))
* Deea: si le`o dat nush ce fursecuri
* Deea: si eu le`am zis „eu nu le`as manca daca as fi in locul vostru”
* Deea: =)))
* Deea: si i`am condus pe toti pana in capu` strazii
* Deea: si crek mi`o luat o juma de ora pana sa`i pup pe toti „la revedere”
* Deea: :)))
Alle: =)))))))))))
Alle: chiar asa MULTI erau?
Alle: =))))
* Deea: vreo 20😐
* Deea: =)))
Alle: =))))
* Deea: daca nu mai multi
* Deea: =))
Alle: =)))
Alle: ce vis
* Deea: aha 8-}
* Deea: =)))
Alle: io am visat’o pe profa de latina
* Deea: =)))))))))))
Alle: de fapt erau 2
Alle: ea era de 2 ori
Alle: =))))
* Deea: =))))))))
Alle: una dintre ele o intrebat’o cum se zice in latina nush ce si cealalta o rasp
Alle: =))
* Deea: =))))))))
Alle: si era cu denisa
Alle: la magazin
Alle: la noi la sc
Alle: :)))
* Deea: =)))))))
Alle: si denisa era numa’ in chiloti si imi prezenta magazinul
Alle: =)))
* Deea: =)))))
* Deea: ba mi`or dat lacrimile
* Deea: =))))
Alle: =)))))))))))))))
* Deea: =))))))))))
* Deea: am inceput sa rad si m`o luat tusea
* Deea: si m`o intrebat mada ca ce fac
* Deea: rad sau tusesc
* Deea: amandoua
* Deea: =)))
Alle:=))
Alle: ma doare stomacu’
Alle: =)))
* Deea: si pe mine
* Deea: =))))))))
Alle: ce vise
Alle: =)))
* Deea: aha =)))
Alle: nu mai pot sa scriu
Alle: =))
* Deea: =))
* Deea: ia o pauza
* Deea: =)))
Alle: si mie mi’or dat lacrimile
Alle: =)))
* Deea: =))))
* Deea: cum sa nu iti dea lacrimile?!
* Deea: =))))

Şi ca să dau şi ceva lămuriri. Alle e vară-mea(habibi >:D< ), Dena(sau Denisa) e soră-sa, deci automat şi vară-mea, Mădă e soră-mea iar Mariana nebuna e o vecină de-a mea(care e nebună în sensul adevărat al cuvântului).

Deci, voi ce-aţi visat aseară??? :)))

PS: nu vă speriaţi de atâtea „=)))”, e ceva normal în discuţiile noastre!

4 responses »

  1. abia acum incep sa’mi revin=))))si nu de tot8-}

    am ras ca nebuna :))cred ca daca aveam o camera ascunsa in camera eram subiect de ras pt o saptamana=)))

    daca nu pomeneai tu de vis…nu cred ca dadeam mare importanta visului meu:))da’ oricum m’i s’o parut ciudat…cum s’o vad pe profa de latina de 2 ori:-??=))si tu cum sa stai 30 de minute sa pupi 20 de oameni?:-?io cred ca term pupaceala in 5 minute:-j
    anyway:-j..am ras=))))))

Lasă un răspuns

