School's out for… swine flu! :|

Standard

Iată că s-a întâmplat şi lucrul pe care nu-l doream. A intrat liceul în carantină din cauya gripei porcine.  Astăzi când am intrat pe mess în mai puţin de 5 minute mi s-a umplut ecranul cu ferestre astfel încât aveam 11 deschise. Oricum, recordul l-a luat Horaţiu cu 15. Russian!

Deci, ne-au dat liber până luni. Şi sincer, nu-mi convine. De ce? Uite de ce!

1) săptămâna asta trebuia să dau 2 teze şi sincer n-am chef să le dau în ultima săptămâmă de şcoală
2) sper că n-o să se trezească aştia că trebuie să recuperam orele pierdute, pentru că eu n-am de gând să merg sâmbata la şcoală
3) şi-aşa luăm vacanţă cu o săptămână mai devreme, iar astfel o să pierdem spiritul de sărbătoare de sfârşit de an
4) mie chiar îmi place la şcoală!

Melodia asta am găsit-o pe acest blog şi o declar oficial imnul liceului! :))

Lasă un comentariu