La mulţi ani!!!

Standard

Şi iată că ne-a ajuns şi ultima zi a lui noiembrie… Şi nu e o zi ca oricare alta, ci e sărbatoare, Sf. Andrei. Nu mă apuc să povestesc cine era acesta, deoarece cu toţii aveţi Wikipedia şi dacă vă interesează subiectul, o să căutaţi singuri.

Cu ocazia asta vreau să-mi urez în primul rând mie „La mulţi ani!” (pentru că dacă eu nu eram, nimic nu era posibil :)) ). Hai că deja abund de modestie…. Deci unde am rămas? Aşaaaa, „La mulţi ani!” tuturor celor care poartă numele de Andrei/Andreea. Sper că voi nu sunteţi răciţi ca subsemnata iar ca azi să vă distraţi. Atât!😀

PS: dacă tot e săbătoare, am hotarât să-i fac şi blog-ului un cado`, aşa că am schimbat skin-ul. Mie una îmi place!😀

6 responses »

Lasă un răspuns

