Pink Floyd covered

Standard

Azi n-a fost ziua mea cea mai bună. Am stat cam tot în pat, dormind sau schimbând canale. Apropo Adi, am luat Paracetamol! :)) Pe VH1 a fost ForeverInRock Weekend, Top 10 covers si Cover Power. Cred că v-am înnebunit cu atâta „cover”!

Anyway, am avut ocazia să ascult două cover-uri Pink Floyd. Unul foarte prost şi unul chiar ok. Să încep cu cel prost. Ruşinea le aparţine celor de la Scissor Sisters, iar melodia pe care au pângărit-o a fost Comfortably Numb. Deci tipii aştia sună ca BeeGees on drugs! Serios! :)) N-am nimic cu ei, însă au dat-o în bară răăăăău de tot. Vă las şi pe voi să vedeti. Scissor Sisters-Comfortable Numb

Iar surpriza plăcută a venit din partea lui Wyclef Jean. Nu le am eu cu hip-hop-ul, nu mă omor după el însă chiar îmi place cover-ul lui la Wish you were here! Chiar a transmis un anumit mesaj în interiorul piesei, daţi-vă singuri seama!

PS: normal că originalele rămân the best iar că nimeni nu va putea vreodată să-i egaleze de cei de la Pink Floyd!!!

Lasă un răspuns

