"I won't be a rock star. I will be a legend." Freddie Mercury [RIP 1946-1991]

Standard

Nu puteam să las ziua asta să treacă fără să scriu ceva… Astăzi se împlinesc 18 ani de când Freddie Mercury a trecut în nefiinţă.

Freddie a fost, este şi va rămâne un exemplu de entertainer şi, în ciuda a ceea ce se spune, el avea cea mai bună voce din toată industria muzicală. Părerea mea. Mulţi dintre voi îi cunoaşteţi viaţa aşa că nu are rost să vorbesc despre asta.

Pentru mine Freddie reprezintă o adevărată sursă de inspiraţie, ziceţi-i idol dacă vreţi. Încă de când eram mică îmi povestea tata de trupele pe care le asculta(iar eu ca orice copilă mică şi prostă nu-l prea băgam în seamă). Chiar şi aşa, Queen şi Freddie mi-au plăcut întotdeauna. Mi se lumina faţa pur şi simplu când îi vedeam la tv(ceea ce nu era prea des). Pentru mine Freddie este ceea este Michael Jackson pentru Andrada, o prietenă. Iar cei care o cunosc pe Andrada, ştiu cât de important e MJ pentru ea.

Iţi mulţumesc Freddie pentru că ai existat şi pentru faptul că ai lăsat multe în urma ta. Şi nu doar muzică, întreaga ta personalitate. Pentru mine vei fi ca un înger păzitor, pentru că de multe ori când mă gandesc la tine îmi revine curajul. Ai fost un curajos! În seara asta o să-ţi aprind o lumânare… Şi vreau să ştii că vei fi permanent în gândul meu. Îţi mulţumesc încă o dată!

„The show must go on
Inside my heart is breaking
My make up may be flaking
But my smile still stays on…”

Update! Am uitat să vă zic despre Freddie Mercury: The untold story. Este un documentar despre viaţa lui. Uitaţi-vă deoarece e absolut emoţionant! Eu una am plâns în timp ce mă uitam.

One response »

Lasă un răspuns

