Kaboom!

Standard

Ca de obicei, am fost foarte busy şi n-am apucat să scriu pe blog. Iată că azi mi-am făcut în sfârşit timp şi curaj. Să vă povestesc ce-am făcut zilele astea…

Duminică am stat în casă ca să-mi termin portofoliul la română. Şi ţeapă, nu li le-a luat. Abia joi o să le corecteze. În fine, şi ieri şi azi am lucrat in PowerPoint pentru şcoală.

Iar acum vine partea amuzantă(zic eu). Ieri la germană ne-a dat profa nişte texte iar noi trebuia să completăm spaţiile libere cu pronume. Nimic ciudat. Până am ajuns la un text despre Ursula. Nu mai ţin minte cine era Ursula din text, însă vă pot spune cine e Ursula la care m-am gândit în momentul acela. Când i-am auzit numele, am izbucnit într-un râs şi eu şi Iulia, colega mea de bancă. Chestia e că n-am mai putut să ne oprim(tipic nouă). Într-un final reuşim… până când scrie profa pe tablă Putzfrau(adică femeie de servici în germană). Needless to say că iar am început să râdem.

Şiiiiiiiii ca să ajung din nou la Ursula, vizionaţi video-ul de mai jos iar apoi veţi înţelege de ce am râs.

One response »

Lasă un răspuns

