Unde-i focu'? Nu e focu'!

Standard

Azi, ca să ne mai scoată din amorţeală la şcoală(zic eu), s-au gândit minunatele cadre didactice de la liceu să simuleze un incediu. Iar pentru ca totul să iese ca la carte, au chemat şi pe domnii pompieri. Săru’ mâna! Singurul lucru cât de cât pozitiv din toată experienţa asta este faptul că am scăpat de ultimele două ore, care paradoxal s-au nimerit a fi religie şi dirigenţie. :))

Să vă povestesc în ce a constat întregul circ. La ora 1 s-a sunat de 3 ori de ieşire(da, cifra fatidică 3 :>). După instrucţiunile date de diriga, am ieşit în curtea din faţă. Ajungem noi acolo şi nici nu apucăm să ne găsim un loc bun, că ne trimit domnii pompieri înapoi în clase. Se vedea bucuria pe feţele noastre când am auzit. În fine, ne conformăm şi plecăm către intrarea în clădire. Ceea ce m-a amuzat teribil este faptul că domnii pompieri şi-au luat treaba în serios: când să ajung să intru în şcoală, doi pompieri cărau o fată pe targă afară-tipa avea chiar şi mască de oxigen la gură iar furtun luuuung urca sus pe scări(de care m-am şi împiedecat, numai eu pot avea norocul ăsta) însă numai până la etajul 1(noi ăştia de la 2 suntem proscrişi). Înainte să mă împiedec am văzut alţi pompieri cu măşti de gaze pe cap, iar împreună cu ei şi nişte voluntari nefericiţi, şi ei dotaţi cu accesorii specifice incendiilor. Ajungem noi în clasă şi începem să frecăm menta, până a reuşit diriga să ajungă la noi să ne zică ceea ce trebuie de fapt să facem. Adică, să ne ducem pe terenul de sport! Gosh, „arde” şcoala şi noi ne plimbăm dintr-o parte într-alta. :)) După ce s-a sunat a doua oară de 3 ori(ştiu, iubiţi cifra asta :>) ieşim din clasă cu scopul de a nu duce pe terenul de sport. Ajungem la etajul 1 şi rămânem blocaţi în faţă la cancelarie. Într-un târziu, reuşim să ajungem şi pe terenul de sport, fiind întâmpinaţi de minunaţii noştri profesori. Ne-am benoclat pe acolo cam un sfert de ceas, distraţi fiind şi de unii de a 12-a, care s-au apucat să cânte. Cred că e inutil să mai zic că după ce tot evenimentul a luat sfârşit, toţi s-au înghesuit spre ieşire. Singurul lucru bun la toată chestia asta este faptul că am ieşit cu nişte colege la o ciocolată caldă. Aaa da, şi că a venit weekend-ul.😀

Anyway, salutăm pompierii din oraşul Sebeş şi le mulţumim că s-au deranjat să vină şi pe la noi, populaţia care studiază la Colegiul Naţional „Lucian Blaga”!

3 responses »

  1. Eu sper din tot sufletu’ sa nu vi se aprinda scoala. Never ever. :))
    De-asta am facut si noi anu’ trecut parca. Ne-au trantit vreo 3 cauciuri in flacari pe terenu’ de fotbal si noi ne uitam uimiti cum le stingeau domnii pompieri… cu vreo 7 furtunuri! :)))

  2. Am „participat” si eu la o simulare de genul asta in generala. La noi au si aprins un foc in curtea scolii :> (pe care s-au chinuit niste oameni cu burta maaare sa-l stinga. Si au reusit dupa vreo 10 minute… )

Lasă un răspuns

