Aparenţe

Standard

„Aparenţele sunt deseori înşelătoare.”(Aesop)

„Masca pe care unii oameni şi-o pun poate fi mai esenţială şi mai adecvată fiinţei decât faţa pe care o au.”(Lucian Blaga)
„Omul este un animal al aparenţelor, niciodată nu este mai mult el însuşi decât când joacă un rol.”(William Hazlitt)
„Lumea este atât de tare ocupată cu aparenţa, încât prea puţin îi pasă de realitate.”(Oxenstierna)

Dacă ar fi să luăm definiţia din Dex, ar rezulta „Înfăţişare exterioară înşelătoare a unui lucru”.
Aparenţele şi mai ales, judecarea după aparenţe este destul de comună în zilele noastre. La câţi dintre noi nu ni s-a întămplat să zicem „Ui şi la aia/ăla cum arată, cu siguranţa e …” . Recunosc, şi eu am făcut-o. Însă de rareori mi s-a întâmplat să mă înşel. Da, e adevărat. De multe ori reuşesc să ghicesc caracterul unei persoane după ce am văzut-o cum arată însă cel mai important, cum vorbeşte(şi implicit, ideile formulate).

Şi uite că s-a întâmplat! Mai devreme mi-a dat Oana un link de pe youtube. Şi nu, nu o să zic nimic despre conţinut, vă las să decideţi singuri.😀

http://www.youtube.com/watch?v=O88k4i6pF1A

Lasă un răspuns

