At last!

Standard

Aer – toţi îl respirăm dar oare toţi îl simţim? Ce reprezintă oare aerul pentru noi?

Cu siguranţă mulţi aţi spune că este o compoziţie de gaze, fără de care n-am putea trăi. De acord, însă aerul are multe alte conotaţii. De exemplu, când cineva ne sufocă zicem că avem nevoie de aer.  Însă, această nevoie de aer nu înseamnă că trebuie sa inspirăm iar apoi să expiram, ci mai degraba că avem nevoie un timp să fim sinhuri, să ne relaxăm, să uităm de tot ceea ce ne înconjoară.
Sau când mergem la munte. Ce alt exemplu mai bun? La munte e locul perfect în care putem simţi aerul deoarece nu e contaminat de gaze de eşapament sau alte chestii nocive. Acolo e aerul adevarat!

M-am gândit să scriu despre aer deoarece azi, după muuuultă vreme, am ieşit din casă. Şi nu, nu e vorba de faptul că e un val de gripă nouă şi că trebuie să am grijă să nu cumva să iau vreun virus din aer. Am fost racită iar doctoriţa mi-a zis să stau acasă săptămana asta. Pot zice că e un adevarat chin!!! Eu sunt o persoană care se plictiseşte destul de repede dacă nu are nimic de făcut sau activitatea pe care o desfăşoară nu e interesantă.

E chiar amuzant să faci asta, parcă înainte să ies din curte nici nu-mi mai aminteam cum arăta centrul oraşului sau chestii banale de genul ăsta. În fine, închei aici. Mâine mă duc la şcoală! Believe it or not, chiar mi-e dor de şcoală. Bine, numai de colegi. :))

Noapte bună! :)>-

2 responses »

Lasă un răspuns

