Re: Bizi ol' me

Standard

Deeeeeeeeeci, mi-am făcut în sfârşit timp să vorbesc despre săptămâna trecută. Săptămâna trecută au fost zilele liceului, şi evident n-am putut să stau şi să vegetez😀. Aşa că am vorbit cu diriga şi ne-am implicat mai mulţi colegi într-o scenetă. Am ales o comedie, pentru că, mie cel puţin, nu mi se potrivesc dramele sau alte chestii de genul. ;;)

Piesa se numeşte Hands across the sea, şi pot zice că am făcut impresie bună. I-am intrecut chiar şi pe cei de-a 12-a. La câte repetiţii am făcut şi de la câte ore de engleză am lipsit! Needless to say că diriga a fost suuuper mulţumită şi ne-a propus să mergem şi la un concurs în Cluj-Napoca. :>

Marţea trecută nişte colegi din D au organizat Seara de Folk. Au invitat şi trupa Day One. Am cântat şi eu o melodie cu Sorin şi Răzvan, doi foşti colegi şi prieteni în acelaşi timp. E al naibii de greu să compui o melodie!!! :))

Am reuşit să o treminăm chiar cu o zi înainte. În ciuda acestui fapt, totul a ieşit super! Iar atmosfera a fost incredibilă! Felicitări băieţi!!!😀

Vineri dimineaţa nu s-au făcut ore, ci s-au ţinut sesiuni de comunicări pentru fiecare materie. După cum am zis mai înainte, am avut sceneta aia la engleză. După-masa am organizat o petrecere de Halloween. Clasa noastră(adică 10 F) si 10 D-ul.  Incă o dată, ne-am distraaaat. Toţi s-au distrat. Cum e audible-ul de la mess…PARTY!!! <:-P

Iar sâmbătăăăăăă… am fost la nuntă. Naşpa!!! M-a zdrăngănit ala cu taragotul toată noaptea, am crezut că mă duc la el şi i-l bag exact pe… aţi ghicit! Cel puţin m-am ales cu o frumuseţe de răceală. :))

Iar acum… scriu înconjurată de şerveţele folosite, am nasul înfundat şi mă doare gâtul. Cel puţin nu mă duc la şcoală săptămâna asta. Numai eu şi grădiniţa! :))

3 responses »

  1. a fost cam tare la halloween, huh ? :)) ..prea tare!!! ..ti-a tracut raceala de muuult! ..! acum esti back cu noi, si mai tare ca niciodata (?) :))

Lasă un răspuns

