?

Standard

Vreau carnet!!! Şi nu, nu e vorba de carnet de elev(de-ăla am). Vreau carnet de şofer. Mai am cam un an şi un pic până să fac 18 ani, deci nu mai am chiar atât de mult până să fac şcoala.

M-am săturat de oraşul ăsta în care, mai nou, chiar NIMIC nu se mai întămplă. Nici macăr n-au ţinut zilele oraşului în august pe motivul crizei, pentru că nu vor să cheltuie bani inutil. În fine, măcar de s-ar vedea şi ce fac cu acei bani.

Parcă mă şi văd: doar eu, maşina şi drumul, totul pe un soundtrack ca de filme. Ştiţi voi, melodii ce se potrivesc cu gonitul pe şosele. Vreau să văd lumea! Şi aici apare deci motivul călătoriei(asta ca s-o citez pe profa de română :D).

Şi da, ştiu! Câteodată am tendinţa să visez prea mult, dar acesta nu e un vis imposibil. Nu vreau să ajung ca mama, să-mi fie frică de tot ce ţine de maşină, bicicletă, întotat, etc.😀

În altă ordine de idei, am căutat nişte melodii care, zic eu, s-ar potrivi cu mica mea fantezie şi sincer, ar fi muuult prea multe. Aşa că mă rezum a spune că pe Europa FM este numai muzică bună!🙂

2 responses »

  1. Sa stii ca ai dreptate… habar n-am in ce oras stai tu, da’ pun pariu ca-i naspa rau. :)))
    Astia au de gand sa-mi asfalteze strada… evenimentul anului, da?!😀

Lasă un răspuns

