Music of destiny

Standard

Am tot văzut pe alte bloguri chestia asta şi mi se pare destul de interesantă. Aşa că am decis să încerc şi eu. Iată ce a ieşit!

1.Cum te simţi azi?
Phoenix – Strunga (cât am mai căutat după melodia asta mai demult :D)

2.O să ajungi departe în viaţă?
Evo – Doar un om de învins

3.Cum te văd prietenii?
Millenium – Fată sihastră

4.O să te căsătoreşti?
Poets Of The Fall – Psychosis

5.Care-i numele celui mai bun prieten al tău?
Sonata Arctica – San Sebastian (nu cunosc niciun Sebastian :D)

6.Care-i povestea vieţii tale?
Savage Garden – Truly Madly Deeply

7.Cum ţi s-a părut liceul?
Blind Guardian – Imaginations from the Other Side (ha ha :D)

8.Cum poţi să ajungi departe în viaţă?
Leaves’ Eyes – Elegy

9.Care-i cel mai bun lucru despre prietenii tăi?
Green Day – Give Me Novocaine

10.Ce ai pregatit pentru sfârşitu’ săptămânii?
Sonata Arctica – In Black and White

11.Ce piesă te descrie?
Annihilator – The One (e superbă!!!)

12.Care piesă îţi descrie bunicii?
Stream of Passion – Now or Never

13.Cum îţi merge viaţa?
Viţa de vie – Praf de stele

14.Ce piesă o să-ţi cânte la înmormântare?
H.I.M. – Gone With The Sin (gone with the…😀 )

15.Cum te vede lumea?
Queen – We Are The Champions

16.Vei avea o viaţă fericită?
Eluveitie – Slania’s Song

17.Te doresc oamenii în secret?
Sonata Arctica – Victoria’s Secret

18.Cum mă pot face fericita?
Iris – Nu mă uita!

19.Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
Nightwish-While Your Lips Are Still Red

2 responses »

Lasă un răspuns

