Rain fall down

Standard

Plouă. Profa de religie a zis azi o chestie interesantă. „Pe o vreme ca asta, spuneau  bătrânii mai demult, ori dormi, ori numeri banii ori faci copii!”

Nu mă deranjează că plouă, mă enervează că e frig. Ar trebui interzis mersul la şcoală pe timp de ploaie. Serios, ar trebui o dată o lege prin care orice copil care nu are chef de şcoală pe timp de ploaie să poată să stea acasă.

Când mă gandesc la ploaie, îmi vine în minte o imagine cu mine tolănită pe canapea sau în pat, infofolită bine cu o pătura şi cu o cană de ciocolată caldă. Ahh, ce viaţă minunată ar fi!

În fine, am filozofat despre ploaie în postul trecut. Mi-am amintit acum, că tot plouă, de o melodie de la Rolling Stones. Se pare că e chiar în temă cu ceea ce a spus profa.😀

„And the rain fell down
The cold grey town
And the phone kept ringing
And we made sweet love”

2 responses »

Lasă un răspuns

