Homemade Portraits: Mimi Kirchner

Standard

Astazi, in timp ce cautam o imagine pe Google am gasit un video foarte interesant. Este vorba despre Mimi Kirchner(habar n-am cine era pana acum), o femeie care confectioneaza papusi. De toate marimile, de toate formele, fete, baieti, femei, barbati. Chiar si papusi tatuate. E o arta foarte interesata, nu m-a intesant prea mult pana acum. Dupa ce am vazut video-ul acesta mi-am adus aminte de un magazin din Madrid, care avea o vitrina plina de papusi.

In alta ordine de idei, chiar va recomand sa vedeti acest video, prezinta o poveste foarte interesanta.🙂

http://system.etsy.com/status/scheduled.php

2 responses »

Lasă un răspuns

