Hairspray!

Standard

Ieri m-am uitat la Hairspray. Da, filmul. Poate unii dintre voi l-ati vazut. Sincer, mie una mi-a placut mult. Desi stiam cate ceva despre acest film nu m-am uitat la trailer. Am fost surprinsa cand am vazut ca John Travolta a jucat rol de femeie. M-am uitat dupa el tot filmul si nu l-am gasit decat abia la sfarsit.🙂
Un film despre prejudecati. Eroina principala, Tracy Turnblad stie bine ca nu arata ca celalalte fete „perfecte”. Insa acest lucru nu o impiedica sa-si urmeze visul, acela de a dansa la televizor. Apreciez mult increderea ei in sine si mai ales spiritualitatea ei. Desi ar putea parea prostuta, nu o intereseaza de ceea ce zice lumea din jur. Se trezeste cantand si dansand si evident, se da cu hairspray.😀
Cand se duce la preselectie pentru trupa de dans a lui Corny Collins, este respinsa doar pentru faptul ca e scunda si grasuta. Si, desi are o astfel de conditie fizica, se misca mult mai bine decat celalalte Barbie din show.
O alta parte a filmului o reprezinta prejudecatiile din acele vremuri in ceea ce priveste populatia afroamericana. Tracy se apropie mult de ei deoarece stiau sa se miste. Negrii nu aveau aceleasi prejudecati pe care le aveau albii si au acceptat-o repede in grupul lor. Cand postul de televiziune hotaraste sa nu mai difuzeze „Negro Day”, Tracy ia atitudine si se duce sa-i sustina in protestul lor, desi stia ca acest lucru o va afecta mai tarziu.
Probabil in fiecare dintre noi exista o Tracy Turnblad, insa trebuie sa invatam sa o lasam sa iese la suprafata. Oare cum ar fi daca toti am avea increderea ei in fortele proprii? Eu una am invatat de la ea ca niciodata nu trebuie sa-ti fie rusine de cine esti sau de cum arati. Toti suntem frumosi si toti putem sa ne atingem scopurile in viata!

Lasă un răspuns

