Prostia – un lucru care ia amploare

Standard

O sa incep acest post prin a-l cita pe Ion Creanga: „Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj.”. Probabil v-ati dat seama despre ce o sa vorbesc, sau probabil nu. Va veti convinge pe parcurs.
Cu fiecare zi ce trece, ma conving ca prostia nu are limite. Eu una, cand vad oameni prosti ma irit! Adica, nu-i pot vedea in fata ochilor. Si ca sa nu arunc vorbe asa sec, o sa va dau si niste exemple.

De exemplu, zilele trecute incepe o creatura retardata sa ma buzz-uie pe mess si intrebari gen „Cine esti?”, „De unde esti?” spuse, desigur, intr-un limbaj cocalaresc. Poi stai un pic copile, dupa ce ca tu-mi dai add mai faci si gura. Insa nu neg ca si mie imi place sa ma iau de ei cand vad ca-mi da cate un individ dubios add.😀

Alt exemplu ar fii faptul ca m-am uitat zilele trecute pe http://pitzipoanca.org/
Fereasca sfantu’!!! Dupa ce ca mai sunt si prosti(sau proaste in cazul de fata), mai si semnalizeaza!

In fine, e suficient sa va uitati in jurul vostru la un moment dat in timpul zilei si sa observati persoanele care va inconjoara. Doar sa observati. Cred ca ar fii suficient pentru ca daca m-as apuca sa scriu despre prostie, as ramane pe scaunul asta pana mi-ar veni pensia. Si nici aia deoarece n-as fi produs la viata mea nimic, doar consumat!😀

PS: probabil veti considera ca n-am zis mare lucru si ca e un post inutil. Stiu! Insa trebuia sa ma descarc undeva nu?😀

One response »

Lasă un răspuns

