Ce… oameni!

Standard

Ieri mi-am adus aminte de o chestie pe care mi-a zis-o tata mai demult, si anume moneda nationala a Botswanei. Puteti spune ca-mi sta capul numai la prostii(desi va pot asigura ca nu e deloc asa :D). Asa ca am dat un search. Cred ca cel mai indicat ar fi sa dau un copy-paste de pe Wikipedia, pentru ca arata la ce ma refer.

„Pula can refer to:
Pula, a city in Istria, Croatia
Pula, Hungary, a village in Veszprém county, Hungary
Pula, Italy, a municipality in Sardinia, Italy
Pula, Tibet, a village in Tibet
Botswana pula, the currency of Botswana”

Cel mai interesant mi se pare de la ce vine numele monedei nationale a Botswanei, si anume [citez din nou Wikipedia]

„The pula is the currency of Botswana. It has the ISO 4217 code BWP and is subdivided into 100 thebe. Pula literally means „rain” in Setswana, because rain is very scarce in Botswana – home to much of the Kalahari Desert – and therefore valuable. Pula also means „blessing” as rain is considered a blessing. Thebe means „shield”.”

Ca sa vezi! Cati oameni traiesc in …. si isi iau banii in ….🙂 Cand aud cate una de-asta, singurele cuvinte care-mi vin in minte sunt „ce” si „oameni”!😀

2 responses »

Lasă un răspuns

