I so hate 'em!

Standard

De cateva zile imi merge net-ul foarte prost. Abia mi se incarca paginile web, mai ales WordPress-ul si Youtube-ul. Pana si Google-ul are probleme cateodata.
Astazi au trimis de la UPC pe cineva ca sa vada ce probleme sunt. Ajunge tipul pe la 10:30(numai ce ma trezisem). Bun. Se aseaza pe scaun si tot incepe se butoneze si sa intre pe fel de fel de site-uri. Sta ce sta, apoi incepe sa faca fite netul. Se tot chinuie, ca intr-un final(dupa vreo ora) sa se duca la masina sa aduca alt modem.
Il face sa mearga bla bla bla(stiu ei care sunt procedurile). Dupa ce a stat vreo 2 ore si ceva aici, cand pleaca imi zice ca nu-mi merge netul din cauza la calculator.
Deci am trait s-o aud si pe asta! Si ca sfat mi-a zis sa-mi reinstalez Windows-ul, sa-mi fac alte partitii(pe C sa las doar 15 GB), sa-mi instalez antivirusul, sa dau virus scan, sa dezinstalez antivirusul, sa-mi instalez toate programele de care am nevoie, sa-mi instalez din nou antivirusul si abia acum sa conectez calculatorul la internet.
Cand am auzit am ramas😐. Sa reiau ideea: pana acum netul a mers foarte bine(chiar nu pot sa ma plang, a fost foarte constant) si acum din senin nu-mi mai merge din cauza la CALCULATOR. Sincer, mi se pare o baliverna. Mai ales dupa ce stiu ca nu sunt singura care are probleme. Am o prietena care are acelasi abonament ca mine si si ei ii merge prost. Degeaba e net de 10 mb/s daca el merge cu o viteza de 0.10.
Sunt curioasa daca o sa conectez modem-ul la alt calculator cum va merge netul. Sau daca o sa-mi reinstalez Windows-ul conform intructiunilor date de monseiur.
Deocamdata n-am de gand sa-i fac nimic, mai ales sa-mi reinstalez Windows-ul. Ain’t got the time!😀
Peace.

Lasă un răspuns

