Untitled – Inspiratie blocata

Standard

A trecut ceva timp de cand n-am mai scris nimic pe blog. Asta pentru ca pur si simplu n-am avut inspiratie!!! Mai ales ca mai nou a inceput si scoala, profesorii au inceput deja sa predea, curand o sa fiu „ingropata” in lectii.
Anyway, inca ma gandesc la ceva interesant de spus… pacat ca mintea mi-e ca si blocata.
Zilele trecute ma uitam prin albumul clasei la pozele de pe clasa a 9-a. In majoritatea pozelor ori ma stramb ori scot limba. Tipic mie!😀
Aaa da, maine trebuie sa ma duc la nunta. Va inchipuiti ce fericita sunt. Saptamana viitoare la fel trebuie sa ma duc. Pacat… m-as fii dus si eu la actiunea de ecologizare a Vaii Sebesului(la care ar trebui sa se duca elevii de la liceul nostru). Anul acesta chiar n-am apucat sa merg la munte. Cred ca e unicul lucru pe care il regret ca n-am apucat sa-l fac in vacanta care tocmai s-a terminat.
Cred ca o sa termin aici… sunt si obosita si decat sa continui sa scriu chestii fara sens si care sa nu fie interesante, mai bine ma retrag. Sper ca inspiratia sa-mi vina cat de curand.😀

2 responses »

Lasă un răspuns

