Tell me lies, tell me sweet little lies…

Standard

Ieri m-am uitat pe VH1, a fost Queen Weekend. Dupa aceea a urmat emisiunea „Final Countdown – Crazy ’80s” si am ascultat o melodie de la Fleetwood Mac – „Little Lies”. Am mai auzit-o de multe ori la radio, insa n-am stiut pana acum cine o canta.
Acum stau si o ascult si mai gandesc ce reprezinta versurile…

„If I could turn the page
In time then I’d rearrange just a day or two
…….
But I couldn’t find a way
So I’ll settle for one day to believe in you.”

„Although I’m not making plans
I hope that you understand there’s a reason why
…….
No more broken hearts
We’re better off apart let’s give it a try.”

„If I could turn the page
In time then I’d rearrange just a day or two
…….
But I couldn’t find a way
So I’ll settle for one day to believe in you
Tell me, tell me, tell me lies”

Probabil este vorba de o iubire veche, de care nu poate scapa. Poate ca a ajuns sa se multumeasca cu orice, chiar si niste minciuni, de ce nu? La urma urmei, chiar si o minciuna poate sa fie dulce, chiar daca nu rezista mult. Anyway… mie cam asta imi inspira melodia. Voua?

Lasă un răspuns

