12 motive pentru care te aflii in zodia Capricorn

Standard

Astazi am gasit ceva foarte interesant pe net, si mai exact motive pentru care ma aflu in zodia mea(mai exact Capricorn).
Ceea ce mi se pare foarte interesant este faptul ca mi se potrivesc! Pentru prima data gasesc si eu anumite caracteristici ale zodiei mele care ma definesc aproape perfect.

1. Muncesti cu inteligenta nu cu greutate.
2. Timpul este intodeauna de partea ta.
3. Motto-ul tau: Prefer sa lupt decat sa ma schimb.
4. O asa clasa…mai rar.
5. Tie iti pasa ceea ce altii gandesc.(completare – depinde de persoana, pentru ca sunt unii carora nu dau 1 leu pe ceea ce cred despre mine)
6. Ca iepurasul cu baterii energizer – continui sa functionezi la nesfarsit.
7. Intuitia nu te inseala.
8. Arme puternice – inteligenta si ironia.
9. Stii sa improvizezi.
10. Nu iti place sa faci «valuri» .
11. Flexibil in codul moral.
12. Open mind: Emotiile pot fi calmate cu ajutorul respiratiei.

Daca vreti sa gasiti si voi caracteristicile zodiei voastre, intrati pe adresa asta http://www.zodiace.ro/12_motive_zodie/12_motive_zodie.html

3 responses »

Lasă un răspuns

