Why can't it be winter?

Standard

De ieri m-a prins asa o melancolie, o stare pe care nu stiu sa o exprim foarte bine in cuvinte. Vreau sa fie iarna! Vreau sa ma uit cum ninge, sa ma joc cu zapada… chiar sa-mi inghete obrajii si sa fiu rosie ca vara-mea(careia ii faci un compliment imens daca ii zici ca e alba).
Probabil ca sunt winterhearted(la propriu). Sunt nascuta si iarna ce-i drept si intotdeauna am iubit anotimpul acesta rece si friguros. Asteptam cu nerabdare prima zapada si ramaneam pur si simplu fascinata cand vedeam ca ninge. Cat de frumos poate sa fie… totul e asa de linistit si parca in momentul acela uiti de tot, de probleme, de oameni, si te lasi captivat de lumea aceea magica, ca de poveste.
Nu concep sa am vreo zi de nastere fara zapada, sau si mai rau, un Craciun fara sa ninga! Nu stiu cum pot sarbatorii cei din emisfera sudica aceasta sarbatoare fara sa priveasca fulgii mari si cristalini cum se aseaza pe pamantul inghetat.
M-am saturat de caldura! Anul acesta mai mult ca niciodata, mai ales ca in Spania au fost plus 40. La fel cum unii iubesc vara si caldura, eu iubesc iarna si zapada, la fel cum unii iubesc sa stea pe plaja, eu iubesc muntele si tot ce inseamna el.
Asta este! Poate sunt eu mai ciudata, insa niciodata nu mi-a placut sa fiu ca toti ceilalti. Cand toti asculta manele si house, eu am ales sa ascult metal. Cand toti se uita la filme cu Van Damme, eu citesc o carte(asta e numai la misto, ca sa-mi reamintesc de drumul pana in Spania :D). Insa nu neg ca am citit mult pe drum.🙂

Voi n-ati avut niciodata un asemenea sentiment? Ca nu faceti parte din lumea in care traiti? Ca principiile voastre de viata sunt total diferite fata de cele ale celorlalti?

Si acum sa fiu un pic mai realista… Inainte de povestea mea magica cu fulgii de nea, o sa vina toamna. Un anotimp superb, la fel ca toate celalalte. Din nou frunze aurii, rosietice si ruginii or sa acopere pamantul, urmand ca, desigur, sa fie acoperite de o patura de zapada moale atunci cand va fii timpul.

Si pentru ca nu pot sa inchei fara sa pun cel putin un link catre vreo melodie care imi foarte draga, o sa va arat doua chiar.

Autumn Harmony – For My Pain(gothic metal, Finlanda)

Xandria – Winterhearted(gothic metal, Germania)

Lasă un răspuns

