The best is yet to come – Hinder

Standard

Deeeeeeeci! Cred ca v-am obisnuit deja cu obsesiile mele muzicale. Si da, am inca una! Cred ca daca o sa continuu in stilul asta o sa umplu blogul acesta numai de muzica. Soarta! Oricum, e mult prea frumoasa melodia ca sa nu scriu nimic de ea…
Hinder este o trupa rock americana din Oklahoma, fondata in anul 2001. Pana in prezent au doar doua albume, „Extreme Behavior”(2005) si „Take It to the Limit”(2008).
„The best is yet to come” face parte de pe ultimul album si imi pare foarte rau ca nu au extras-o ca si single. Totusi, nu ma pot plange deoarece tot albumul imi place la nebunie. Gata cu vorbaria! Ascultati pentru ca merita!

2 responses »

Lasă un răspuns

